Tuesday, December 3, 2013

未來的場景

上個weekend貪得意抽了一盒叮噹,不是最喜歡又不是最不喜歡

最近都買了些食玩,不可以說是新的,都是幾年前出的食玩,現在才買。因為想做個簡單聖誕場景,那些新買的先暫時擱在一邊。
做完聖誕場景應該會做好幾個其他的,腦裡面有好多想做的idea,可是真的沒有其他食玩友的創作天分,我的做給自己觀賞就算了。
其實一直以來都想盡量嘗試將生活用食玩場景表達,希望可以成真,加油!

3 comments:

Unknown said...

你個度買貴唔貴,我見多倫多有好似要4.99定5.99呀

藍水晶 said...

4.99, 5.99咁平!好羨慕啊!Vancouver呢度基本上得一間玩具店有得賣,要$9啊!!!! 貴得咁過分,仲係要抽,所以我多數上ebay買,價錢有時平少少,但係起碼我買倒自己鍾意嗰款,sigh…

Unknown said...

我覺得5.99都唔平,仲要$9,我上網訂連運費而家YEN唔高,$30唔使,買三小盒等於一個FULL價,真係好貴喎.
你EBAY訂,咁都啱,起碼係自己心水呀