Monday, December 16, 2013

又到聖誕節

宅女一名的我,今年聖誕原本打算一個人在家靜靜地過,不過2個最好的朋友說怎麼也要聚一聚,既然是這樣,簡單佈置一下,令大家都感覺些聖誕氣氛。

(這個聖誕花圈不便宜,在ebay買$3.xx)


我不喜歡聖誕樹太多掛飾,這樣清清地已經足夠


弄了一個早上終於佈置好,現在快點吃早餐,吃完後要爲聖誕大餐傷腦筋了。

最後放上一張全景圖

8 comments:

closed said...

好有氣氛呀, 見大家都為聖誕佈置, 已經好開心. 等你PARTY相...支持

Koala said...

我又嚟參觀﹗布置得好靚呀﹗^_^

藍水晶 said...

多謝曬!時間無多,要趕工先得!

藍水晶 said...

好求其咋,無得同大家嗰啲比

Unknown said...

WA,聖誕節門口無個聖誕環唔似.....你個好靚呀,我只係貼張森林囝的貼紙炸

藍水晶 said...

我都有唸過求其買張貼紙㗎,但係見到呢個好似幾啱用就買囉,效果真係唔錯^^

Moonrabbit_ly said...

看过FLICKER上你这组照片!拍得好好~布置的好漂亮!

藍水晶 said...

謝謝你的鼓勵!:)