Saturday, December 21, 2013

Merry Christmas!

今晚請了兩位好姐妹來食聖誕大餐

"叮咚" 有客到!


心心:歡迎妳哋嚟陪我過聖誕!
布布:大家咁好姐妹梗係一齊過啦!
拜金女:我哋帶咗禮物嚟俾妳,小小心意。
心心:妳哋真係客氣,多謝曬,入嚟坐啦,立刻可以開餐!


拜金女:佈置得好有氣氛啊,嘩啲嘢食好豐富啊!(拜金女最爲食)

心心:今晚嘅重頭戲出場!

拜金女:我摯愛嘅龍蝦啊!
布布:香噴噴 (流口水ing)
心心:大家埋嚟攞碟刀叉啦,今晚一於不醉無歸!



今年聖誕我應該會是自己一人靜靜地在家,玩玩re-ment,等劉生回來陪我^^

4 comments:

Unknown said...

我就係無早期呢個聖誕蛋糕,無呢樣好似唔似正式聖誕餐,無法啦

我又要來,好正呀....

藍水晶 said...

歡迎!過嚟一齊盡情飲飲食食啦!XD

Unknown said...

我又來,猜猜我是誰

藍水晶 said...

梗預埋你啦,大眼^^