Monday, January 19, 2015

人有我有

正努力想勤點更新個blog,寫一點食玩以外的事看看能不能維持,如果一直只寫食玩,我砌得這麼慢,這個blog不如關了算。寫點東西,幫助腦筋運行。好像blog友說,自己開心就好,個blog是我的,寫我喜歡的事,有沒有人看又有何干呢!

劉生嚷著要部iPad,但是我比較想要iPhone 6+ >.< 但是太貴,暫時下不了手!一直以來都沒有買iPad是因為沒有需要,我很想找個藉口買,可是一直找不到,只覺得買會很浪費錢,別人都用來看電視電影,我都是用iPhone看,覺得完全沒有問題。直至到最近無意中貪得意用親戚送的內地製造慢到無倫的tablet上FB,看到大幾倍的照片,好像個大鄉里驚叫好大好清楚後,就改觀了。

終於,當幾乎所有人已經玩到部機熟晒爛晒,我們才有了第一部iPad。另外還買了smart cover,如果在Apple Store買應該要$50CAD,但是因為Staples文具店半價清貨,還有朋友再有九折員工優惠,最後$10就買到了。

將會是劉生用多,因為他喜歡打機,對我最大的用處是可以儲存我那些一張張的鋼琴譜,望著部機就彈得,方便好多,至於看電視,我會繼續用iPhone,哈哈!所以我遲早都要iPhone 6+的!




4 comments:

Unknown said...

我屋企三個囝都入左教,係我未入教用緊部ANDROID機,我唔打算入....哈哈哈

藍水晶 said...

其實我有考慮過其他牌子smartphone㗎,但係好似iphone最薄,咪無轉囉。
哈哈,原來你有3個囝囝啊?好熱鬧啊!

Unknown said...

其實手機最重要啱自已心水,想要乜野功能,鍾意佢薄身咪你個隻最好....哈
我係屋企1件大囝+2件細囝...熱鬧就緊嫁啦,但激餐C嫁,有時都....LOL

藍水晶 said...

你係一家人唯一嘅女人,佢哋一定錫晒妳啦,哈哈哈!