Wednesday, March 19, 2014

Donut店

我家附近有間叫做Tim Horton's的donut店,大部份時間(尤其是早上吃早餐時)都大排長龍。我很少買因為donuts本身不健康,不過有時候都會突如其來想食就會叫劉生去買。
今次我自己選了個比較少人的時間來,可以慢慢挑選

Donut的種類都很不錯,買哪款好呢…?

店員:小姐,有咩幫倒你?
我:幫我包盒donuts,我要呢款呢款嗰款and嗰款,再俾杯中size嘅cranberry juice添。


店員:得,無問題。
           我哋有啲timbit sets做特價,$1一
           份,好抵食㗎,試唔試吓?


我:都好喎,俾一份我吖。

店員:多謝曬。歡迎再嚟幫襯!

10 comments:

Unknown said...

你個度TIM囝有CRANBERRY JUS賣?我呢度無喎,我今朝去食試左個BAGEL BREZEL,咸到C呀

藍水晶 said...

其實只有pre-packaged樽裝嗰啲,呢杯我作嘅啫,哈哈。Tim Hortons我真係好少食,不過都試過啲lunch set,有湯嗰啲,湯ok,但係麵包好硬 :p

Unknown said...

我多數飲下午茶又或者食早餐多,係喎咁都俾你想到做TIM囝,我遲啲都找啲DONUT出來做個CAFE先....
不過話時話,我自己痳痳地DONUT,太甜...

藍水晶 said...

整啦,你咁多嘢,一定會好豐富!:)

Unknown said...

終於看到你新場景了,係呢,其實我好鍾意呢套donuts的飲品,真係好似,所以為了D drinks買全套

藍水晶 said...

原來你係為啲飲品啊,嘻嘻。我都考慮咗好耐㗎,後來發覺啲舊re-ment越來越貴先拿拿臨買。
我懶又無創意,次次整場景都好求其,多謝你嚟探我^^

closed said...

呢套DOUNT我都係鍾意佢D飲品, 好精細. 不過你覺唔覺DOUNT好似大D, 比同期RE-MENT算大. 係咪DOUNT本身好大舊?

藍水晶 said...

咦,你都有同感啊?我仲以為自己錯覺,佢哋好似真係巨型咗小小,真實donut size好正常㗎。

Unknown said...

我都好鍾意食甜食,見到呢間東甩店就流哂口水。:D

藍水晶 said...

呵呵,多謝過嚟參觀,多啲嚟幫襯啦!^^