Wednesday, April 2, 2014

宅女之家

這次show一下小妹住所,其實這間apartment我也是剛剛搬進去沒多久,所以傢俱很簡單,加上身為一個普通OL,當然是節儉為首要啦。

一進屋就是一個小客廳

大家應該可以估到,我平常兩大嗜好就是ipad(現實生活只得iphone)

and迷你玩具

我很喜歡漂亮小擺設所以也放了一些
部電視是小了點,不過手緊未有錢買部大嘅。

出門一定要帶銀包,放在門口個架上面就不會忘記啦
(呢個完全係唔啱比例,哈哈。仲有我個同事睇到話個架調轉咗擺我先見到,不過都影咗相,是但啦:p )

之後進去睡房看看,也是很小的,不過我覺得都ok

有些夏天衫就暫時放在這種櫃桶裡面

想要relax嘅時候可以聽聽純音樂(現實生活迷上咗星星個soundtrack)

然後帶大家看看廚房同飯廳

桌上放了可愛小蛋糕

公司附近幾乎沒有任何食肆,所以每晚必須要煮飯

當然有時候亦需要一些垃圾食物啦,呵呵


好!執嘢!做下一個場景…

8 comments:

Unknown said...

你有兩個快大,間屋個白色櫃同雪櫃我最like,因為我得啡色炸,白色少女好多

藍水晶 said...

咦,原來俾倒個感覺你我有2個啊?哈哈,邊有咁多錢買啊,一個嚟㗎,整完一個景再整另一個㗎。
啡色咁罕有你都有啊?犀利!

Unknown said...

我仲以為阿宅女間屋咁大有兩個快大,原來佢咁可憐,房同客廳要分兩間,哈哈
我一直㚥羡慕人家有白色櫃,我買時個期係得啡色,白色絻左板無得賣,不過你咁講,又好似真係見人玩白色多過啡喎

Moonrabbit_ly said...

好Q~~羡慕你有大空间摆场景~~IKEA家具真是百搭!

藍水晶 said...

謝謝你來參觀!^^

littlehouse said...

我都以為兩間合併玩

littlehouse said...

張牀自己做嗎?放咗被再夾rement櫃,好掂。

藍水晶 said...

死!而家先發現你個留言,都係太耐無上嚟嘅緣故,遲咗咁多先覆你,sorry sorry!
床同被都係自己做,做咗我勁耐!>.<