Sunday, August 7, 2016

燒烤party

這邊無論是住大房屋或高層,都有自己的露台,我印象中只在郊外燒烤過一兩次,還不是香港那種所有人各拿著叉子圍著一個爐來燒,是只有一兩個人負責燒,其他人坐著邊吃邊聊。我們就時不時都會去朋友家BBQ,都是在他們家的後院,我雞手鴨腳當然離燒烤爐遠遠等吃。

對這個場景不是百分百滿意,因為有個材料找了很久都找不到合適的,最後放棄了。
這個景是收了鬆弛熊夏日系列之後想砌的,不趕快砌夏天都過了。
雖然場景是因這個系列而起,但今次也用了好幾個不同系列的配件,希望收拾的時候記得它們屬於哪幾個系列(我無影相😜)。

我們BBQ多半都是在晚上,比較涼爽

食物種類算廣泛

燒烤怎少得了雞翼呢

更有水果消暑

凍飲任君選擇

嫌還是不夠凍,無問題,來個沙冰吧!

最後來幾張不同角度的照片

4 comments:

littlehouse said...

背板同場境好夾, 尤其like你在紙板門口前放地墊+拖鞋. 提升咗寫實度. like!
呢套鬆弛熊我都好like同你一樣心態想襯廈天未過快d玩, 努力中.

藍水晶 said...

出名手工精細嘅小屋出馬,就嚟有好嘢睇囉!

姜C9 said...

呢個BBQ , 我有兩個, 是因為覺得呢個爐做得好正.. 好有金屬FEEL, 見到你令次配搭, 真糸好想坐下等食...
我都糸唔會燒野食.. 要人家燒埋比我先得.. 因為我好怕個啲熱氣..受不了。

藍水晶 said...

有兩個爐好吖,我放嘢食時先發覺佢好少位。
嘻嘻,係,我都係好怕嗰下「公」出嚟嘅熱氣,連屋企嗰啲焗爐都唔鍾意,乾脆唔鬼焗😆