Monday, August 1, 2016

盲盒

劉生去玩,我一個人留在家,就吵著要他買玩具給我,一整套這邊實在太貴,連稅大概要$500港幣,過份!
平時如果有一段長時間新出的系列不合心水,我也會去玩具店抽它一兩盒解悶,blind box其實也不便宜,要$60港幣一盒,多數都捨不得抽. 

這次抽了一個從未擁有過的公仔 - 牆角生物, 我覺得顏色柔和,OK可愛,可是食物始終有他們的樣子,應該不會多買。
這次運氣又是不錯,抽到心儀的長凳。
凳非常小,只能配和室用,除了那個生物公仔外,別的配件都會用得到。

講起blind box,相信很多食玩發燒友可能都是從抽個別盒子開始的吧,我當初買的時候絕對沒有想到會掉進一個這麼深的坑,以前沒有internet,很難發現食玩原來出那麼多不同的系列。其實我也已經忘記是從什麼渠道得知,總之就是劉生有一年回香港買了雪櫃和廚房要給我一個驚喜,好在他還沒有回來我就已經發現他買了給我,我立刻讓他去將dining table和dresser with lamp也買了!看,是劉生令我陷下去的。

OK,以下就是我人生第一、二set食玩

講起左邊的burger set我就傷心,一開始對re-ment零知識,不知道它的像真度有多高,本來不是有個白色紙托盆嗎?我…丟掉了!

另外那set超市也應該有個購物袋,不知道是丟掉還是不記得放到哪裡去了。
特別喜歡可以拿出來這兩條魚。

以前細路仔唔識世界,沒有對re-ment認真看待,辜負了re-ment,現在當然買不回來啦!

16 comments:

carry mini said...

真係好耐無用blogspot, 我用開iPhone, 感覺好唔方便,找了很久才可以在這留言😣😝
其實我咪又係,一開始由鄭生話抽一盒rement比我到現在中哂毒😲 之前又係玩完亂咁放唔見咁d件,到之後想搵返先知貴!

Unknown said...

我第一盒食玩係隔離鄰居買比我做生日禮物!!!
果陣仲係抽一盒$20既年代啊~~~~~

Unknown said...

原來大家都係俾自己另一半捉落深坑��

姜C9 said...

其實我想問下我今日留意.. 唔見咗呢

littlehouse said...

我開始時是買FULL BOX, 果時唔知有散仲呢, 更加唔知旺角, 深水埗平咁多!
一入坑就收唔到手, 轉眼過咗10年, 現在更加停不了.....幣幣幣...

Kenmerry 拉姑 said...

我的rement都是朋友抽中double後送給我的, 我算好忍得手吧, 因為我太了解自己, 一但開始比錢買了第一盒, 我就會失控... 另一方面亦希望迫自己可以努力D用黏土做 XD

藍水晶 said...

咦,但係email通知嗰度見到喎

藍水晶 said...

你好勁!見到我哋不停買都忍倒手,不過你啲粘土好靚,自己做就更加獨一無二啦。

藍水晶 said...

我都係用iPhone,之前用過三星都係一樣,其實可能係blogspot嘅問題唔夠user friendly.
一開始唔識嘢dum埋一二邊係大有可能,我其實好surprised自己無唔見到呢兩set。

藍水晶 said...

有人送真係好啊!咁嗰set仲喺唔喺度啊?無唔見到吖嘛?

藍水晶 said...

係啦,原來有咁多都係咁,所以我哋繼續毒發佢哋都無計!

藍水晶 said...

Full box 有full box好,你睇吓我哋呢啲當初無買,而家咪得個恨字囉=.=

姜C9 said...

你特別鐘意呢兩条魚, 我返而未諗真看過.. 等我今晚好好去看宅一下先

姜C9 said...

其實好多時都糸因為見到實物先鐘意. 單看官方相又無咁吸引喎


藍水晶 said...

同意,所以有好多時無買,但係見到你哋砌景覺得好靚,之後買得倒嘅話又要買返

藍水晶 said...

其實我係鍾意佢攞得出嚟