Thursday, February 5, 2015

病咗

聽聞香港禽流感死了很多人,我媽好像也咳了好久都沒有好,禽流感高峰期出入醫院容易感染, 還好外婆終於回家了,希望她可以好好地在家過農曆新年,不要再入院了。

我最近也感冒了,是劉生傳染我的,身邊差不多每個朋友都病,超誇張!

咳咳!有一晚好早就上床休息了…

結果一整晚眼光光,我好可憐啊,嗚嗚…

這邊買藥勁貴,沒事千萬不要病

夜晚喉嚨會很乾,放定水在旁邊,現實生活我絕對不會買藥水因為通常都難以入口的,但這是我最喜愛的大口仔就必定要放出來啦!


香港的你們,記得帶口罩,好好take care啦!

6 comments:

Unknown said...

真係要保重,我呢邊都話今年流感超嚴重...
講開藥貴,我有次被蜜蜂針到睇醫生,佢開支有ANITBIOTIC的藥膏俾我,要成60元....唉,個晚我仲等左幾粒鍾,我呢度最慘等的時間都好長...

藍水晶 said...

唉你講得啱聽,呢度無論等醫生睇病或者攞藥都等到人都謝,最慘係睇急症,等到變咗唔係急症啦!
總之大家都健健康康就最好!

Unknown said...

係呀,大家無事就最好,有事啲錢真係好似倒水咁,多多都唔夠...好返得閒做下運動,你個邊冬天無雪有時間出去戶外散下步都係好...

藍水晶 said...

知道,多謝關心,夏天就會個個禮拜去hiking,冬天無得hiking就打吓羽毛球咁囉!

Unknown said...

水晶要多多喝水休息~~希望你感冒快快好!!

藍水晶 said...

^^知道,我平時真係飲得唔夠水,好多謝你提醒我啊!